V gibanju logo

Veseli nas, da ste se ustavili na naši spletni strani, ker vam resnično lahko ponudimo le najboljše; programe za nosečnice sestavljamo športne pedagoginje in fizioterapevtke, med njimi nas je nekaj tudi že mamic, zaradi česar smo vse programe, ki jih pripravljamo za nosečnice, vadile tudi same, ko smo bile noseče.

In še bolje, tudi vadbo vodimo športne pedagoginje ali fizioterapevtke, zaradi česar vam zagotavljamo, da boste - če se boste priključili naši vadbi - izbrali zares najboljše.

Pridite na poskusni obisk!

Komentar Barbare Šogorič, prof. šp. vzgoje in strokovne vodje kluba V gibanju "Sem športni pedagog in vaditeljica pilates vadbe, predvsem pa mamica dveh otrok. Pilates sem vadila v času obeh nosečnosti in tej vadbi se moram zahvaliti, da so mišice trupa ostale močne in vzdržljive ne samo med nosečnostjo, ampak tudi po porodu. Priznam, da me je pilates v zadnjih desetih letih, kolikor ga vadim, povsem prevzel in zelo težko bi me prepričali, da bi ga zamenjala s katerokoli drugo vadbo. Rada tudi tečem, ker s pilatesom skrbim za moč mišic, vzravnano držo, večjo gibljivost telesa, s tekom pa za boljšo kondicijo telesa.

Za mnoge ženske je pilates ena najboljših vadb, tako med nosečnostjo kot tudi po njej. Eden izmed najpoglavitnejših razlogov, da gresta pilates in nosečnost tako dobro skupaj, je ta, da je pilates odličen pri pridobivanju osnovne moči. Če so vaše trebušne mišice, hrbtne mišice, medenične mišice močne, bodo bolje prenašale nosečnost in porod. Pilates je znan tudi po tem, da je zelo prilagodljiv. Večina vaj pri pilatesu se lahko prilagodi spremembam vašega telesa in vašim trenutnim sposobnostim. Pri snovanju programa so mi v veliko pomoč Adrijana Marc, diplomirana fizioterapevtka, Polona Schmitzberger, športna pedagoginja, obe sta tudi mamici, Ana Hančič, diplomirana športna pedagoginja in tudi fizioterapevtka ter Katra Kodela, psihologinja. Vse so tudi vaditeljice pilates vadbe v klubu V GIBANJU. Na vadbi uporabljamo male žoge, elastične trakove in velike žoge. Vsi ti rekviziti zagotavljajo varno in kakovostno vadbo. Vesela bom, če se nam boste na vadbi pridružili!"

Dojenje in športna aktivnost
Športna vadba po porodu in med dojenjem je možna in povsem netežavna.

Intenzivnost vadbe naj bo prilagojena času, ki je pretekel od poroda. Prvih šest tednov intenzivne vadbe še ne priporočamo, ker si mora telo opomoči od nosečnosti in poroda in ker se laktacija mleka šele dobro vzpostavlja. Če je dojenček še zelo majhen, je bolj težavna materina daljša odsotnost, kakor sama vadba ali savna.

Sprememba v okusu ali količini mleka ni odvisna od intenzivnosti vadbe. Ženske z dojenčki so tisočletja težko in naporno delale na poljih, "vadba" po porodu je pravzaprav nekaj popolnoma normalnega. Vsaka ženska, ki redno vadi, (tudi po porodu), se počuti bolje (med vadbo se sproščajo endorfini), vesela je, ker naredi nekaj zase in dejstvo je, da bolj kot je zadovoljna mati - bolj je zadovoljen tudi otrok.

Ko pričenjate z vadbo, upoštevajte:
- Z vadbo začnite počasi in postopoma.
- Veliko vaj lahko naredite tudi skupaj z dojenčkom.
- Med vadbo uživajte veliko tekočine, da nadomestite tisto, ki jo izgubite s potenjem.
- Najboljši začetek vadbe je hoja (skupaj z dojenčkom v slingu, traku ali vozičku).
- Ne pretiravajte! Močno utrujena mati in daljša odsotnost od otroka sta tista, ki pripomoreta k težavam pri dojenju.

Raziskave, kjer so proučevali telesno aktivnost in dojenje so pokazale, in dokazale, da mleko po vadbi NE spremeni okusa in se otroci lepo dojijo. Prehajanju mlečne kisline iz mišic, (kar čutimo kot "musklfibr") v mleko OB ZMERNI VADBI ni možno in mleko se pri telesni aktivnosti ne "skisa". Težave z dojenjem oz. količino mleka po telesni aktivnosti lahko pripisujemo le temu, da mati premalo počiva in stresu, ki ga doživi majhen dojenček ob ločitvi od matere. Zato svetujemo, da si izberete tako vadbo, kjer vas lahko vaš dojenček spremlja. Absolutne kontraindikacije za vadbo so:
1. bolezni srca in ožilja,
2. akutno infekcijsko obolenje,
3. nevarnost prezgodnjega poroda,
4. slabost materničnega vratu,
5. predležeča posteljica,
6. krvavitev iz nožnice,
7. odtekanje plodovnice,
8. zastoj v rasti ploda,
9. zvišan krvni tlak in
10. utemeljen sum na plodovno stisko.

Informacije

Pokličite nas na
040 99 00 22

Kontakt

Športni klub V GIBANJU

Naslov

Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana

Telefon

+386 40 99 00 22

Številka TRR pri Unicredit banki

SI 56 2900 0005 1187 242

Prijava na e-novice

Sodelujemo z

Privilegium Slovenia Pulz šport Kofler šport

Donator

Maros