V gibanju logo

Pilates za ljudi s težavami v hrbtenici

Vadba vsak torek in četrtek ob 18.00 uri je namenjena vsem, ki želite preventivno zaščititi hrbtenico, kot tudi tistim, ki že imate težave s hrbtenico in bi jih radi z vadbo zmanjšali. Pri vadbi se morate vedno zavedati, da lahko delate le do bolečine. Če se ta pojavi med vadbo vas prosimo, do opozorite vaditeljico, da vam bo vajo ustrezno prilagodila.

Vadba je skupinska in tako namenjena predvsem tistim s kroničnimi težavami, saj akutne težave pogosto zahtevajo individualno fizioterapevtsko obravnavo. Adrijana Marc, fizioterapevtka, vodi skupinsko vadbo in bo z vami tudi pri individualni obravnavi, če se boste odločili zanjo.

Pokličite nas na 040 99 00 22 in poskrbeli bomo za vašo hrbtenico!

Pridite na poskusni obisk!

Zakaj potrebujete našo vadbo, če imate težave s hrbtenico?
Mišice so izjemno pomembne za vzdrževanje pravilne pokončne drže ter zdrave hrbtenice. Kot močne zategnjene elastične vrvi vežejo skupaj hrbtenico in medenični obroč ter s svojim usklajenim delovanjem zagotavljajo pravilen, stabilen položaj pri različnih gibih ter držah telesa. Mišice trupa delimo na povrhnje in globoke. Globoke mišice trupa se naraščajo na vsako vretence hrbtenice in jo s tem podpirajo, zato so najbolj pomembne mišice za vzdrževanje stabilnega položaja hrbtenice pri različnih gibih in držah telesa. Te mišice krepimo na vadbi. Sodoben način življenja od nas zahteva, da veliko časa presedimo in smo tako zaradi prisiljenih položajev izpostavljeni nenaravnim in asimetričnim obremenitvam. Če manj časa posvetimo gibanju, slabi tudi naša mišična moč in posledično se mišice po telesu nesorazmerno razvijejo. Če je mišica zaradi nepravilne lege sklepa dolgo v podaljšanem položaju, se lahko raztegne, njena moč pa se posledično zmanjša. Prav tako se mišica, ki je v skrajšanem položaju, skrajša in njen tonus se poveča. To lahko povzroči še večje nepravilnosti v legi sklepa ter postopoma vodi do bolečin ter funkcionalnih motenj, ki pa se jih s korekturno vadbo da povsem popraviti. Dlje časa trajajoča funkcionalna motnja lahko preide v deformacijo, strukturno spremembo kostnega in živčno-mišičnega sistema, ki se je le z lastno aktivnostjo ne da več popraviti. Vadba s poudarkom na vajah za zaščito hrbtenice vsebuje raztezanje mišičnih skupin nagnjenih k skrajšavam in krepitev mišic, nagnjenih k oslabitvam. Tako preprečuje ter korigira funkcionalne motnje.

Informacije

Pokličite nas na
040 99 00 22

Kontakt

Športni klub V GIBANJU

Naslov

Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana

Telefon

+386 40 99 00 22

Številka TRR pri Unicredit banki

SI 56 2900 0005 1187 242

Prijava na e-novice

Sodelujemo z

Privilegium Slovenia Pulz šport Kofler šport

Donator

Maros