V gibanju logo

Pilates je celostna, izredno nežna, a učinkovita vadba, s katero lahko utrdite in oblikujete svoje telo, ga razgibate in sprostite. Njegov namen je oblikovati krepak trup, kajti s krepitvijo le-tega dosežemo povezanost medeničnih, trebušnih in hrbtnih mišic, ki tako delujejo sklenjeno in tvorijo stabilno jedro. To nam zagotavlja pravilen položaj hrbtenice ter odpravi in zmanjša možnost nastanka bolečin v križu. Z redno pilates vadbo naše telo postaja skladno grajeno, ne preveč mišičasto, močno, a hkrati gibčno. Vaje so oblikovane tako, da aktivirajo tudi manjša in težje dostopna mišična vlakna, ki sicer ostajajo zapostavljena in kot taka predstavljajo šibko točko našega telesa. Izvedba vaj je počasnejša in tekoča, z upoštevanjem pravilnega t.i. pilates dihanja. Tak način vadbe je blagodejen za mišice, vezi in členke, predvsem pa le teh ne obremenjuje temveč jih krepi na izjemno blag način in brez bolečin. Pilates vadba je tako na nek način preventivni ukrep proti poškodbam ter način celovite izgradnje telesa, ki omogoča usklajeno gibanje ter njegovo optimalno delovanje. Pilates deluje pri vseh; ne glede na starost ali stopnjo fizične pripravljenosti. Vaje, ki variirajo od osnovnih do ekstremno kompleksnih, se namreč vedno prilagajajo zmožnostim vadečega. Na vadbo pridite oblečeni v pajkice (ženske) ali trenirko (moški) in oprijeto majico ali top, da vas preširoka oblačila ne bodo ovirala pri gibanju, lahko ste bosi ali v nogavicah, zato športnih copat ne potrebujete. Ne pozabite na brisačo in plastenko z vodo!

***

NAŠE PRIPOROČILO: če na pilates prihajate prvič in principa te vabe ne poznate, priporočamo, da nam to sporočite predhodno sporočite pri prijavi na vaš prvi obisk preko e-pošte ali na tel. številko 040 99 00 22.

PILATES NAČELA
1. KONCENTRACIJA – na to, kar počnete. Mora biti maksimalna.
2. DIHANJE – vdih skozi nos, izdih skozi usta, ritem 2-3 sekunde.
3. KONTROLA – popolna kontrola telesa in duha med gibanjem.
4. OSREDIŠČANJE – na center moči, trebuh je ves čas potegnjen navznoter, trup stabilen.
5. NATANČNOST – počasno, kontrolirano gibanje, povsem usklajeno z dihanjem.
6. TEKOČE GIBANJE – počasna gibanja, natančna, tekoča, usklajena.
7. IZOLACIJA – če želimo krepiti točno določeno mišično skupino.
8. REDNOST – če ne vadite redno, vam noben princip ne pomaga.

KAKO POGOSTA NAJ BO VADBA
- 1 x tedensko: da začutimo pozitivne učinke vadbe
- 2 x tedensko: da opazimo spremembe na našem telesu
- 3 x tedensko: da intenzivno napredujemo in si preoblikujemo telo

ZAKAJ REDNO OBISKOVATI PILATES VADBO
1. Življenje brez bolečin v križu, saj skozi vadbo vklopite tiste mišice, ki so odgovorne za to, da držijo telo močno, predvsem v predelu trupa!
2. Pokončna in ravna drža telesa, saj z vajami odprete prsni koš, poravnate telo in se začnete uporabljati pravilno držo telesa, kjerkoli in kadarkoli.
3. Izboljšano zavedanje lastnega telesa, kar pozitivno vpliva na vse ostale stvari, ki jih počnete v življenju! Zaradi tega tudi hitreje opazite spremembe ali opozorilne znake bolezni ali bolečin.
4. Oblikovanje telesa, saj pilates vadba pozna tudi vaje, ki odlično oblikujejo vaše telo (predvsem v predelu pasu).
5. Umirjenost telesa, ki jo dosežemo z globokim dihanjem. Dihanje telo prečisti in deluje zelo antistresno na telo. Tako bolje spite in lažje prenašate stres. Redni trening sprošča energetske blokade in napetosti v telesu.
6. Poveča gibljivost telesa, koordinacijo in ravnotežje, kar z leti vedno bolj potrebujete, da lahko opravljate vsa življenjska opravila (vozite avto, nosite vrečke iz trgovine, dvigujete otroke …).
7. Preprečuje inkontinenco (uhajanje urina v kateremkoli življenjskem obdobju) oz. preventivno poskrbi, da do tega sploh nikoli ne pride. Za to so odgovorne mišice medeničnega dna, ki jih je potrebno pridno stiskati pri vsaki vaji.
8. Rehabilitacija telesa skozi posebne pilates vaje; je ena izmed najučinkovitejših metod v svetu fizioterapije. Pomaga tako ženskam, moškim, mlajšim kot starejšim in tudi otrokom.
9. Ugodno vpliva na spolno življenje, saj se z rednim izvajanjem vaj poveča občutek v predelu medeničnega dna in predvsem ženske (pa tudi moški) lahko zaradi povečane občutljivosti v tem predelu, med spolnostjo veliko bolj uživate.

''Po 10 vadbah spremembe začutimo, po 20 vadbah jih vidimo, po 40 vadbah pa imamo novo telo ...''
J. H. PILATES

"Če vaša hrbtenica ni fleksibilna pri 30, ste stari. Če je popolnoma fleksibilna pri 60, ste mladi."
J.H. PILATES

"Moja metoda razvije še tako neoblikovano telo, popravi slabo držo, obnovi fizično vitalnost, okrepi misli ter oplemeniti duha."
J.H. PILATES

"Pilates je proces, ki nima končne postaje. Naša telesa so v večnem procesu spreminjanja in kljub temu, da vsakič poskušamo stopiti čez rob, limita nikoli ne dosežemo."
MOIRA MERRITHEW

Kontakt

Športni klub V GIBANJU

Naslov

Šmartinska cesta 53, 1000 Ljubljana

Telefon

+386 40 99 00 22

Številka TRR pri Unicredit banki

SI 56 2900 0005 1187 242

Prijava na e-novice

Sodelujemo z

Privilegium Slovenia Pulz šport Kofler šport

Donator

Maros